Sunday, September 26, 2010

TARA

The Amazing Race Asia musim ke-4 kembali lagi. Wah, sangat syiok! Tak boleh missed nk tengok cite nie walaupun aku hanya tengok ulangannya saja. Almaklumlah aku hanya menonton tv pada weekend jadi tgk ulangan jelah.

Tapi yg xsyok nye sbb Jehan Miskin tak tersenarai. Tak taulah betul ke tidak tp seperti yg digembar gemburkan sebelum nie, Jehan Miskin merupakan salah seorang peserta Malaysia yg hantar nama utk memasuki reality show nie. Mungkin dia hanya smpai ke peringkat saringan sahaja tak pun tu sume hanyalah sekadar rumors. Seperti musim2 yg sebelumnya Malaysia akan hantar 2 wakil. Untuk season kali nie tak de pun wakil Malaysia yg tergolong dalam kumpulan selebriti.

Tapi dalam byk2 season aku suka season 2.

Season 2 team


Lagipun dlam season 2 aku suka tengok gaya & aksi dua beradik nie...

Pamela & Vanessa - adik beradik kepada penyanyi Vince (AF1). Tak sangka diorang leh dapat no.2 dan paling penting dapat kalahkan pasangan yg hebat lagi macho


Marc & Rowilson - boleh dikatakan every week dpt tempat pertama tapi at the end hanya mampu meraih tempat ketiga. Sian~~


Then, masuk season 3 aku suka tengok sbb de Ida Nerina dengan kawannya. Dioarang dapat no. 3. Okey apa, at least still dapat masuk final.


Ida Nerina & Tania Khan


Hopefully utk season kali ni, Malaysia still ada dalam senarai top 3 lagi. Ne tau tahun nie leh ulang sejarah Zabrina & Jojer (TARA 1) yg dapat tempat pertama. Almaklumlah utk first week aritu pasangan Ethan & Khairie dapat no. 1, di negara sendiri lagi tu!

1 comment:

Anonymous said...

si vanessa ni dh engaged ngn moots pop shuvit kan?xsesuai sggoh ^^