Monday, September 6, 2010

Bila cuti sudah bermula

Hari nie lambat sket kuar rumah dan naik bas pun lambat. Around 6:35 bas baru masuk tol Seremban. Tapi nasib baik sampai office awal. Alamklumlah, sekarang dah start cuti sekolah. Jalan lenggang, tak berapa nk jem. Aku naik tren pun tak perlu nak berebut2. Kalau hari2 camni kan best.

Dekat office orang still datang keje lagi. Hari Rabu nie baru ramai yg start bercuti. Mesti rasa sunyi especially bila department aku tinggal 3 orang saja nanti. Tapi, yg paling best housemate akulah, dah balik kampung dah pun. Seronoknya dapat cuti panjang. Makanya tinggallah aku keseorangan di sini.

Hari nie juga aku rasa hari yang paling mengantuk sekali. Almaklumlah bila puasa nie dah tak boleh nk breakfast dulu. Tak boleh nak minum nescaffe sblm kuar rumah. Tadi masa sahur aku minum milo daa.... tu yg ngantuk gile tu. Tau tadi cilok air kopi Boy sket. Huhu...

Kat office tadi department kami dapat 3 biji kek dari client, memang best. Last week aku dapat coklat dari boss Mechy. Haha.. dia bagi aku saja. Peliknya, napalah dia tak bagi staff die sendiri kan. Apapun, thanks Mr. S....

2 comments:

xhn said...

Mr. S tu tua ke muda aaa?

aIDA sULAIMAN said...

Mr. S tu tua daa.. dia seorang boss yg suka jalan2 tgk staff die wat keje sampaikan HR department punye staff pun dia nk tgk.. haha... xpelah, satu floor je pun.. melawat jiranlah kononnya..