Wednesday, September 8, 2010

Suasana Hari Raya

Sebelum balik tadi, sumenya dok sibuk bermaaf-maafan. Almaklumlah esok ramai yang dah mula bercuti. Makanya tinggallah aku bertiga sahaja di office nanti. Boss xde xsyok gak sbb pasnie dah takde dah orang yg nak panggil aku lagi. Dan bila orang xde makanya keje mmg banyak. Apapun, tak sabar nak tunggu ari Khamis sbb aritu half-day boleh balik awal, yahoo!!!

Tadi Boy dengan ibu datang. Angah ari rabu dah cuti, syoklah. Jadinya masa boy + ibu datang, kakak angah pun ikutlah balik sekali. Aku tengah pk... nak ikut ke tak. Nak berulang ke tidak pergi keje nnti. Oklah, ikutlah diorang balik Seremban.

Elok tengah kemas barang, tetiba aku teringat "alamak! baju tengah basuh. camne nie?" Ibu kata bawa jelah balik. Okey gak tu. Tapi bila difikir2 kan semula, nnti susah aku nk angkut semula, then bilik nk kena kemas. Barang pun xabis packing lagi. Nanti kalo last minit kemas mesti de barang yg tertinggal. Akhirnya, aku tak jadi ikut mereka balik. Huwaa... tak syoknye. Takpelah, insyaAllah esok aku leh terus balik Seremban even though Khamis kena keje. Ulang alik pun ulang aliklah. Macam tak biasa lakkan.

By da way, di kesempatan nie aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua umat Islam. Ampun dan maaf di pinta atas setiap kesalahan, tingkah laku, tutur kata, tulisan serta setiap perkara yang telah terjadi. Semoga Aidilfitri yang bakal menjelang tiba akan lebih bermakna dan diberkati. Amin~

No comments: