Sunday, September 19, 2010

Raya dah abes....

Hari nie kire last day bagi aku utk beraya. Esok dh start keje betul2 mesti dah kureng rasa nk beraya. Malasnya nk mulakan keje walaupun ari Jumaat aritu aku dh start keje. Boleh tak nak sambung cuti lagi. Takpelah, tinggal lagi sebulan je. Tabahkanlah hati. Pastu leh rehat sepuas-puasnya.

Pagi2 lagi aku dah dikejutkan untuk jadi chef. Ada tetamu yang datang dari Segamat. Erm, nak tak nak kenalah bangun pagi2. Dahlah malam tadi tido lambat. Then, lepas tetamu balik ikut ayah pergi kenduri akikah dan kenduri kawin di 2 buah rumah yang berbeza. Walaupun penat tapi at least rasa seronok gaklah sbb dapat jumpa balik jiran2 lama dulu.

Kejap lagi nak bertolak ke KL, nak melawat orang di KL pula. Dan alang2 tu leh lah aku terus balik Keramat. Makanya esok aku tak perlulah nk bangun pagi2. Huhu...

No comments: