Wednesday, July 7, 2010

Kelawar malam

[p/s: title utk entry kali nie pinjam profile name abg ngah kejap...]

Dah beberapa ari aku tido lewat. Tak larat seyh kalo hari2 camni. Kalo dulu xpe... still boleh bangun lambat. Tapi sekarang dah keje, kena bangun pagi. Adusshh.. ngantukla bile pergi keje. Tiap2 ari aku berazam nk tido awal tp de je yang menghalang. Untuk minggu nie dah beberapa ari aku jadi pakar motivasi cinta. Layakkah aku??...

Ingat malam nie nk tido awal.... erm, boleh aje sebenarnya. Tapi masalahnya esok aku nk kena bangun kul 4 pagi. Almaklumlah pagi2 buta esok aku nak jadi chef. Nak wat camne kan... aku nie memilih sket bab makan. Iya ke? Taklah.... aku kalo bab makan sume bedal. Kalo xcaya sualah apa saja pun, letaklah aku kat mana pun. Aku boleh hidup. Kat sini kedai makan tok sah cakaplah.. memang happening giler. Cuma satu je masalah bagi aku.... hurmm........

1 comment:

Emiko said...

apakah masalahnye?