Thursday, July 22, 2010

Seremban - KL

Minggu nie rasa sekejap je ari Jumaat datang. Mana tak kejap kalo semalam aku cuti then ulang alik Seremban - KL tu yg rasa kejap je. This week, walaupun aku ada family day Ahad nanti aku tetap akan balik Seremban gak esok. Ikutkan malas nk pergi family day, tapi awal2 lagi AM dh anta email personally soh aku pergi. Wajib bagi aku dan 2 lagi rakan2 aku yang baru. Orang lain AM tak kisah, tak anta email tapi tidak bagi kami. Siankan kami bertiga yang menjadi anak dara nie.

Okeylah dapat pergi. At least tak perlulah aku bertolak dari Seremban ke KL subuh2 adam. Kang jadi cam semalam baru tau. Bayangkan... aku keluar rumah cam biasa kul 6:10 pagi tapi aku smpai pukul 8:31 pagi, lewat seminit. Ini sume sebab jem yang teramat sangat. Kalo jem kat KL tak pe lagi, benda dah biasa. Yang jadi masalahnya jem kat highway. 45 minit terperangkap dalam kesesakan dari Bangi sampailah ke persimpangan UPM jem dengan teruknya sbb ada accident. Tu pun nasib aku kira baik sbb dapat pemandu bas yang sangat mementingkan masa dengan menggunakan laluan emergency. Walaupun aku tak berapa suka dengan pemandu yang suka-suki nk menggunakan emergency lane pada waktu kesesakan, tapi pada hari tu aku sangat setuju dengan tindakan pakcik driver tu. Huhu.....

[p/s: arinie sekali lagi kami orang HR dapat coklat dari London pemberian boss department lain. Apakah maksudnya itu??...]

No comments: