Friday, July 9, 2010

I'm lost

Arini entah nape tetiba cam rasa malas je nk gantung access card kat leher. Dan akibatnya aku terkurung di dalam toilet... boleh tak. Sangat mencemaskan kot time tu. Actually waktu tu dh abis office hour, around kul 6:10 camtulah. Masa aku nk ke toilet pintu still okey lagi tak perlu nk touch kan access card. Then, elok je aku nk keluar toilet... alamak! Pintu xleh buka. Kena pakai access card. Card pula aku tinggalkan atas meja. Aku pun apalagi keluarlah cari mana2 pintu yg boleh lalu. So ternampak je pintu rintangan api terus masuk sana.

Dari level 26 aku turun ke level 23. Sampai sana aku jadi blur kejap. Rasa cam semacam je terus naik balik ke level 26. Aku tak rasa takut cume rasa nervous je. Sebab aku tau pasti akan ada orang yg akan datang selamatkan aku. Hihi....

Sambil tunggu 'penyelamat' aku doklah dlm tandas tu kebosanan. Yg syok nye dok dlm toilet nie sbb de pasang lagu bad romance - lady gaga. At least leh hilang rasa bosan kan. Then, tetibe je aku dengar bunyi pintu dibuka. Yeah..... de orang. Akhirnya aku berjaya juga diselamatkan. Syukur alhamdulillah.....

1 comment:

hidayah said...

aiii.. leh terkurung plak die..mcm2 la..
bler dtg melaka.. jom la jumpee..