Tuesday, July 20, 2010

My new experience

Hari nie aku rasa sangat puas bila dapat tidur dengan seenaknya. Bayangkan dari pukul 2 petang tadi then kul 5 baru bangun. Ditambah pula dengan hujan lebat kat luar, pergh.... memang best giler. Almaklumlah arinie cuti. Balik Seremban dok umah dapatlah tido puas2. Even waktu weekend pun xdapat macam nie. Huhu....

Pagi tadi pergi Lendu jumpa advisor yang baru. Okey, not bad.... sangat membantu. Sebelum nie dpt advisor yg sempoi, sporting dan tak kisah kite nk wat ape. Tapi kali nie aku dpt advisor yg banyak memberi tunjuk ajar, sama2 beri idea dan paling best dia mengingatkan aku pada boss besar aku, Puan R... huhu... gaya dan cara dia bercakap, sebiji sama.

Cuma satu je, aku kena tukar tajuk baru dan mode yang lain. Jika sebelum nie aku wat mode B tapi dgn advisor kali nie kena wat mode A. Tu yg pening tue. Kalo tukar mode je takpe tp masalahnya kene tukar tajuk sekali. Proposal aku dah siap tapi sebab dah kena tukar tajuk dan tukar mode, so kenalah mula dari bawah balik. Masa dah semakin suntuk nie. Hopefully, AM benarkan aku wat tajuk yg lain.

Erm... nk cite sket tentang pengalaman aku pergi UiTM Kampus Alor Gajah. Pergi sana dengan Nuar... sib baik Nuar de kat rumah so leh lah dia anta. Sampai kat pak guard dh kena soal siasat macam2. Almaklumlah aku datang dengan lelaki. Macam2 lah die tanya. Siap minta IC Nuar lagi tu.

Then, smpai kawasan kampus aku rasa cam dh lost. Bukan tak pernah masuk KAG... pernah.. siap dh masuk bilik Datuk Pengarah lagi tu. Tapi tu bangunan baru. Tanya Afiq aritu die kata blok yg aku nk pergi tu kat bangunan lama. Tu yang sesat kejap tu. Then, dh sesat tu pergilah tanya orang. Tapi bila aku tanya je student2 kat situ diorang akan pandang semacam. Iyalah, pakai matric card so kira pelajar lama lah kan. Then, pergi tanya student yg baru masuk. Paling kelakar, masa aku beratur nk beli air. De la tiga empat kali aku memalukan diri sendiri... erm... bab tu xyahlah citer.. huhu....

No comments: