Wednesday, August 4, 2010

pre-RAMADHAN mood

Kalo aritu along wat entry pasal pre-RAYA mood kali nie aku nk ciplak tajuk dia pula cuma tukar sket aje, pre-RAMADHAN mood. Hahaha... sesuai ke? Sesuai tak sesuai takpelah, dh malas nk pk tajuk apa dah.

Minggu depan dah nak puasa. Kalo tahun sudah aku berpuasa di Melaka tapi tahun nie di Kuala Lumpur. Tapi tahun sudah de member2, tahun nie kesoranganlah. Sebelum nk puasa nie, murah rezeki aku. Semalam de sorang staff nie dia masak makaroni goreng dan sedekah pada department kitorang. Pagi tu pula, de orang belanja aku breakfast.

Then, ari Isnin aritu aku dapat sourvenior dari Libya. Actually minggu nie ramai staff2 dari Libya balik ke Malaysia. Ada drafter tu dia baru je abis project kat sana so bile dia balik sini, dia bagi aku cenderahati berbentuk kasut. Sangat comel ^-^. Selain tu dia bagi coklat gak. Memang bestlah coklatnya.

Pastu tadi de sorang engineer nie dia balik bercuti ke Malaysia, jd bila singgah ke office macam2 yg dia bawa. Dan of courselah HR department yg akan dapat segala macam yg dia bawa tu. Antaranya buah kurma, buah thin, kismis, coklat, gula2, minyak atar pun tak terkecuali. Memang banyaklah yg aku dapat. Syukur Alhamdulillah... De lagi..... untuk next Monday department aku de wat makan2. Of courselah makan free kan. Boss aku tak bagi bawa apa2 tapi tak syoklah pula kalo aku xbawa apa.

Cite pasal boss aku nie, tadi aku discuss dengan dia pasal research aku. Erm, tak sangka aku dalam diam2 dia ikut gak perkembangan aku. Ingatkan juz tau sket2 je tapi... dahsyat juga dia. Yelah, selama nie aku byk rujuk pada AM. AM yg jadi aku punye supervisor. Tapi tadi macam2 yg boss aku bagi idea dan dia sangat membantu aku.

2 comments:

xhn said...

bestnyer jd hr ek.mcm2 dpt ooo.ade makna tu.huhuuu ;p

aIDA sULAIMAN said...

mmg best..byk benda yg kitorang dapat org len xdpat..huhu..