Monday, August 30, 2010

Hari yang ceria

Semalam balik dari umah Along terus gosok baju. Badan dah terasa letih dan mata dah semakin mengantuk. Elok pas gosok baju, dalam kul 11 lebih terus masuk tido. Golek punya golek punya golek... smpai pukul 3 still tak boleh nk tido. Then dalam kul 4 lebih aku terjaga (walaupun aku tak kunci jam) terus aku bangun pergi goreng karipap. Huhu....

Pergi keja sib baik tak mengantuk sangat sbb aku dah breakfast dulu. Pekena nescaffe yang kaw-kaw punye. Paling best arini aku leh naik train dengan aman damai. Tak perlu nk berebut2. Almaklumlah ramai orang yg sambung cuti.

Hari nie buka pose kat HR Steak House, Kampung Baru dengan Niniey. Menu yg aku order adalah chicken sizling dengan iced mochacino. Sangat sedap dan sangat murah. Aku de snap gambar makanan tadi tp tetibe lak boleh terhilang. Takpelah, hanya gambar aku je yg ado. Hehe....


Tengoklah mataku yg tak cukup tido tu....


Thanks to Niniey coz belanja aku makan. Almaklumlah orang dapat bonus. Pas nie leh belanja kat restoran berputar lak ye.. *_*

No comments: