Thursday, August 19, 2010

Tajuk ape nk taruk....

Esok aku kena pergi awal sbb kunci bilik bos ada pada aku. Kenapa ada pada aku ea?... Actually selalunya secretary dia yg pegang tp memandangkan tadi sec boss aku tu balik awal so akulah yg kena simpankan. Alah, boleh je soh orang lain pegang. Saje je nk soh aku datang awallah tu. Almaklumlah selalunya boss aku sampai dulu daripada aku. Nak tak nak esok aku rasa kul 7 agaknya aku dah kena keluar. Alamak, gila awal!!!

Oklah, malas sudah nk cite banyak2. Aku nk settlekan proposal aku wat kali terakhir nie. Aritu dah anta melalui email dan Alhamduillah tiada apa2 yg perlu aku ubah walaupun satu ayat. Makanya, ari Sabtu nie dah nk kena submit. Nasib baik lecturer aku suggestkan datang ari Sabtu. Cam tau2 je aku nie susah dapat cuti.

No comments: