Thursday, June 3, 2010

Sadis

Hari Rabu, 3 Jun 2010 adalah hari paling tak best skali. Kasut aku yang selama ini menjadi pojaan hati telah terputus dua. Padanlah pagi tadi masa jalan tu rasa lain macam je. Then pagi tadi tali kasut tu terputus tp still okey lagi, masih boleh pakai. Tapi petang tadi semuanya hancuss.. Hancus di hadapan para2 engineer yg sedang kusyuk meneliti pelan di atas kertas putih tetapi kemudiannya tertumpu ke arah aku yg tetibe berpaut pada meja. Hahaha.... Then brother tu tanya aku, "are u okey?". Aku dengan perasaan malu tapi still bercover lagi terus kata "opps, sori!!!" sambil membetulkan kasut dan menonong masuk toilet.

Dalam tandas apa lagi, buatlah operasi mengikat kasut dengan getah. Desperate dah tu, tu pasallah ikat dengan getah pun kira jadilah. Hish.. wat malu aku jer. Masa nk balik, aku punyalah cover jalan perlahan2. Jalan sket betulkan kasut. Jalan sket betulkan lagi. Sampai Ampang Park terus beli selipar. Rugi je 20 inggit.

Arini gak aku rasa ngantuk yg teramat giler. Asyik menguap je. Nie mesti penangan keluar malam tadi. Asal wat keje je asyik menguap. Sampaikan waktu lunch pun aku tak mau makan sbb mengantuk punya pasal. Dan arini juga aku tak banyak wat keje sbb kebanyakan staff dah mula bercuti. Almaklumlah cuti sekolah kan ujung minggu nie. Bosanlah gitu kalo tak de keje. Tak pelah, bila memikirkan esok aku dh nk terbang ke Penang membuatkan aku rasa bersemangat kembali. Huhu....

3 comments:

Emiko said...

wakakakkaa....kalo aku nampak..mesti aku gelak guling2...wakakakkaka....cian ko...beli je selipar jepun...

Marissa Ayesha said...

huish.. sian die.. hehe.. amik la engineer 1 wat bf..huhu

aIDA sULAIMAN said...

emiko: aku beli selipar roxy tu. yg tu je yg melambak kat ampang point. dayah: rugilah xapply kat ranhill aritu. tidak mst kita sama training kat sana. sini best tau walaupun keje byk. tp xpelah, SAJ pun lebih kurang gak cam ranhill.