Monday, June 21, 2010

210610

Minggu nie first time balik Seremban. Rindu nak bangun lambat. Tapi yg paling rindu tentulah dengan tv, saluran Astro. Huhu... Almaklumlah dok sini xde tv. Tv ada tp dalam bilik masing2 lah. Cuma biliik aku je yg kekosongan. Tapi xpelah, xpenting pun sume tu. Yang paling dahsyat bagi aku bila dah hampir 4 minggu di sini, aku masih lagi belum bersua muka dengan housemate aku yg lagi sorang. Padahal dia ada dalam rumah nie cuma kami tak pernah terserempak.

Mana nk terserempak kalau aku adalah orang terakhir yang keluar rumah pergi kerja dan orang terakhir yg pulang dari kerja. Weekend pula memang akan balik Seremban punya. Housemate lagi sorang lak, aku rasa seminggu sekali je kot aku cakap dengan dia. Tu pun sbb terserempak secara tak sengaja kat dapur dan hanya berbual kosong selama 5 minit je kot. Dahsyat tak kami sume nie. Tapi itulah yg syok sbb de privacy.

Hari nie byk perancangan aku tak menjadi. Salah satunya nk bangun pagi. Malam tadi kunci jam kul 5 pagi tapi berbunyi kul 6 pagi. Agak kelam kelibut jugalah sbb angah kejutkan aku kul 5:50 sedangkan nk pergi terminal pukul 6:10. Entah napa lak handphone nie buat hal. Sekarang jam kat hp aku menunjukkan pukul 12:19 pagi bertarikh 1 Januari 2000. Sangatlah terkebelakang. Macam mesin Doraemon lah pula boleh pergi zaman silam. Nampak gayanya esok aku kena suruh someone kejutkan aku tp yg penting bukan housemate akulah.

1 comment:

xhn said...

setting tepon ko back to default kot.try la godek2 tgk