Sunday, April 25, 2010

Bila tiba saatnya

Hari yg ditunggu2 bakal menjelang tiba. Tak sabar rasanya nk menunggu waktu dan saat itu. Takpe, nak dekat dah.... Bersabar sajalah. Tapi mungkin time tu akan rasa kesedihan dan kerinduan. Entahlah.. biasalah tu manusia memang tak pernah rasa puas. Bila ada tak dihargai cuba bila dah takde waktu itulah akan tercari-cari. Tapi masa yg ada sekarang nie pun aku tak manfaatkannya dengan betul. Rugilah aku~

Singgah halaman lain membuatkan aku rasa jauh ketinggalan kebelakang. Selama nie aku sedar tp kenapa baru sekarang aku begitu terasa sekali. Mungkin faktor persekitaran dan masa yang membuatkan aku berfikir sedemikian. Sangatlah sweet kalau perkara yg sama boleh berlaku kepada aku juga. Tak apalah, mungkin ada sesuatu yang lebih baik menanti aku. Mudah-mudahan~

1 comment:

Marissa Ayesha said...

mengapa kak aida bernada sedih sebegitu rupa.. life must be go on.. once we step 4ward nevr look back unless it will creates sadness to us.