Monday, April 5, 2010

Aku dah Penat

Pagi tadi bangun kul 5 sbb nk naik bas kul 6:30 pagi. Elok je bas jalan aku pun jalan sekali. Ngantuk giler! Tapi biasalah tido dlm bas bukan leh nyenyak pun. Then, sampai Melaka kul 8 pagi pastu terus amik teksi balik umah. Sampai umah ingat nk tido jap tapi memandangkan baju tak gosok dan de sedikit keje so kim salam je lah. Waktu class SM tadi, bukan main mengantuk lagi aku. Waktu orang present mmg aku focus pandang diorang tp fikiran aku melayang2. Tahan je lah mata.

Kul 2:30 lak class issue. De post mortem pasal event kitorang Sabtu aritu. Alhamdulillah, sumenya berjalan dgn lancar. Overall, event kami PM Sha kata mencapai objektif dan berjaya. Tu yg nk dengar tu.. Huhu... Sini aku nk upload lg gmbar2 masa event kitorang aritu.


Miss Secretaries



Rehearsal time



Holding Room



Guest Speaker : YBhg. Datuk Haji Ameer bin Mydin + Dr. Fazley Yaakob



Sekitar majlis



Sharpen your Knowledge Strive for your Success


Seminar dah tamat. Tinggal beberapa test + presentation lagi. This week bagi aku satu minggu yg amat aku tak suka. Penuh dengan segala2nya. Sekarang aku dah rasa betul-betul penat. Letih sangat. Bukan sebab penat naik bas. Tapi dah penat nk belajar. Camne nie? Aku nk cepat habiskan degree nie supaya aku tak rasa tension, tak sakit hati. Aku tak hidup dalam kepura-puraan lagi. Boleh jadi gila aku camni. Aku tak mahu!!!! Aku nak idup aku teratur seperti sedia kala, aku nak rasa tenang seperti selalu. Bilakah sume ini akan berakhir.....

4 comments:

xhn said...

relaks...tarik nafas pjg2..less than 2month je lg.just enjoy whatever you have now.. :)

l said...

yeayy~~~njoys ur journey sis.pas ni sure rindu masa study time.rindu gilerrr^^

Anonymous said...

sdri blogger..apekah mksod anda hidop dlm kepura-puraan???

aIDA sULAIMAN said...

saudari/a anonymous... sy xtau anda sp tp kalo anda mengikuti blog sy yg terdahulu anda mgkin dpt memahaminya sedikit. sy sukar utk menolak sesuatu yg bukan keinginan sy. susah kot nk puaskan hati sume orang