Thursday, April 8, 2010

Catatan Hari Khamis

Hari nie merupakan class terakhir bagi CTU553 (Ethnic Relations). Tetibe rasa sedih lak padahal subjek nie bukanlah subjek feveret aku. Tapi tadi teringat kata2 Ustaz Rawi. First time aku jumpe lecturer yg berpesan soh balik umah. Selalunya lec tak galakkan student balik esp waktu study week. Tapi berbeza dgn Ustaz Rawi. Die soh balik sempena exam nk dekat nie. Paling aku tak boleh lupe bile dia kata balik umah bawa jadual exam tunjuk kat mak ayah bile time2 kite periksa. Ustaz kata sapa yg tak pernah buat silalah buat. Tapi aku selalu buat apa cuma dalam cara yg berbeza. Aku selalu bulatkan tarikh exam aku dengan marker besar2 kat kalendar yg tergantung dekat tv ayah tu. Sampaikan Ashiq yg sekali sekala datang umah pun boleh tau tu tarikh exam aku.

Pastu tengahari gi jumpa Dr. Sujatha nk bincang pasal repot BEL. Nasib baik xde ape2 juz betulkan aje mana yg tak betul. Paling penting xyah nk kena redo tajuk balik. Dengar cite de group yg kena wat semula sbb dh lari tajuk. Susahlah camtu....

Patutnya arini leh terus balik awal tp de je yg menghalang. Tunggu En. Rosmi bukan main lama lagi. Tapi sambil2 tu jengah jap bilik En. Azree. Tahniahlah pada En. Azree kerana dh jadi ayah kepada Iham Nur Kasih. Pergh... nama dahsyat tu! Nie mesti terpengaruh tgk cite Nur Kasih dulu nie. Paling seronok bile dgr En. Azree citerkan pengalaman die bila pertama kali melihat bayi dia sendiri. Hahaha... Kesian kat nurse yg kena menjawab segala pertanyaan En. Azree tu.

2 comments:

xhn said...

kat rumah ade 2 tv;
yg dpn tu 'tv ayah'..yg lg 1 'tv aidah' :D

aIDA sULAIMAN said...

ya tepat skali! dh tentulah yg lg satu tu tv aidah. ne leh org lain konker.. huhu...