Friday, April 16, 2010

Suratan atau Kebetulan

Setiap ari Jumaat je mesti aku sakit perut. Aku tak kisah sakit perut tapi yg aku kisahkan setiap ari Jumaat aku mesti balik Seremban. So aku tak mau sakit perut dalam bas. Tapi tadi perkara tu terjadi. Actually dari class tadi tapi still okey je. Cuma dalam bas tadi sakit die memang teruk. Lom sampai Alor Gajah lagi perut aku dh memulas2. Masuk je highway lagi teruk. Bukan setakat perut tapi aku rasa nk termuntah sekali.

Sepanjang perjalanan tu aku dh tak keruan. Elok je masuk tol Seremban aku dh nk termuntah. Even dari tol nk ke terminal tu 10 minit je tp aku dh tak boleh tahan. Terus aku capai beg plastik, bersiap sedia nk muntah. Sampai je terminal pergi toilet terus dan selamat...........

Aku rasa nie sume penangan makan kat Umbai la aritu. Bak kata kakak angah, kami nie tak boleh nk makan kat luar. Kalo makan kat luar ha macam2 lah yang terjadi. Mungkin perut aku nie ikut perut ayah kot yg tak boleh makan sembarangan. Yang aku musykil tu setiap ari Jumaat kot aku akan sakit perut.

1 comment:

Emiko said...

aku rase bek ko gi jumpe bomoh...wakaka...