Monday, May 3, 2010

Satu saja lagi

Seronoknye rasa bile tinggal 1 paper je lagi. Makin dh nk abis nie makin malas aku nk study, nape ek? Tak sabar dah aku nk abiskan sumenya. Walaupun last paper aku 6hb nie tapi still aku tak boleh balik lg sbb next week de pgm finishing school 3 hari. Tak pelah, janji aku tak perlu nk study sampai ke subuh. Tak larat dah nk lalui sume tu. Tapi dalam byk2 paper, paling aku suka dh tentulah knowledge management yg baru aku ambil tadi. Mana tak suka kalo soklan yg kuar tadi sebiji2 dari test kami aritu. Thanks to En. Za'bah...

Satu perkara lagi, makin lama di sini makin bosan aku rasa. Bukan aku sorang je yg rasa perkara sebegini, Kyra pun sama. Sampaikan die boleh call aku dan kami sempat berborak melalui phone. Padahal satu rumah nie, satu bilik lagi. Cuma time die call tu, aku dlm bilik dan die di balcony. Bosan punya pasal...

1 comment:

xhn said...
This comment has been removed by a blog administrator.