Wednesday, May 12, 2010

Hampir Tiba

Dua hari duduk dirumah tanpa berbuat apa2 memang bosan giler. Nak pergi finishing school... hurm, kirim salam je lah. Malam tadi juz hang-out pergi makan luar then lepak2 kat Pantai Klebang, memang best giler. Sangat mendamaikan hati yang semakin tak keruan. Ari nie satu hari masa aku dihabiskan dgn membaca novel. Andai itu takdirnya, memang meruntun jiwa.

Teman2 serumah yang lain sibuk mengemas barang masing2. Aku masih lagi menanti waktu yg sesuai utk mengemas. Bukannya apa, aku kalo dh mengemas memang susah nk menahan diri dari utk balik terus. So tunggulah sehari sblm berangkat pulang baru aku akan mula mengemas. Biarlah aku menikmati saat2 terakhir disini. Lepas ni, tak dapat lagi aku menyaksikan orang bermain bola sepak di waktu petang, kanak2 dengan riangnya bermain air di kolam renang, nyanyian dan jeritan daripada jejaka2 di rumah atas nie yg kononnya perasan suara mereka sedap dan setiap momen yg berlaku sepanjang aku berada di bumi Melaka ini selama hampir 2 tahun setengah.

1 comment:

Emiko said...

Setiap yang bermula pasti akan berakhir..bertemu pasti akan berpisah...yang hidup pasti akan mati....begitulah kenyataan hidup ini...walaupun berat ingin meninggalkan...tetapi terpaksa demi masa depan...setiap apa yg telah berlaku pasti terpahat di ingatan sampai bila-bila....~~CHEERS~ and smile 4 ur future....