Tuesday, May 25, 2010

Supper

Supper ataupun dikenali sebagai last meal of the day biasanya orang akan ambil dalam pukul 10 malam. Tapi berbeza dengan aku, supper aku jam 1 pagi dengan makanan yang berat lak tu. Ala, actually bukanlah supper sangat pun saje je tetibe lak terajin nak masak. Masak apa??


Nasi goreng daging


Inilah dia makanan tengah pagi aku, nasi goreng daging bersama keropok. Yummy, yummy! Walaupun org kata tak elok makan malam2 tp aku bantai je. Xde aku nak diet2. Nasi goreng nie nampak je ala2 tak berapa nk cerah gitu. Tapi kalo sape yg dah pernah rasa masakan aku, mereka tau yg warna tak mencerminkan rasa. Rasa sesudu confirm berasap telinga dan tebal bibir. Maka berhati2 lah. Huhuhu....

3 comments:

xhn said...

amboiii siap berkopok bagai...sedapnyerr

Emiko said...

hurm...cam pelik je warne nasi goreng ko nih..pastu ader byk taik lalat besau2...mesti pedas gilew...huh..!

aIDA sULAIMAN said...

huhu.. taik lalat besau2 tu daginglah. tu yg sodap tu. lagi pedas lagi umph!