Friday, March 19, 2010

Westport vs CaiRex

Rabu lepas pegi Westport kat Port Klang, memang best. Tempatnye sangat besar, cantik dan lebih teratur. Layanan yg diberi pun amat memuaskan dan makanan yg diberi pun mengenyangkan perut. Malas nk komen byk2, juz tgk je la gmbar2 kat bawah nie.....

















Rombongan dari UiTM Kampus Bandaraya Melaka


















Kusyuk dengar taklimat

















Nice place

















Salah satu port yg aku suka, pantry.....



















Bilik kawalan yg aku panggil rumah api. Bukan senang nk naik situ, hanya rombongan2 terpilih saje, huhu......


















Bergambar di tingkat 16


















En. Helmy, Abong, Kyra and me



















Sambil tunggu yang lain






















Westport (M) Berhad



















Bergambar dulu sebelum memulakan tour ke pelabuhan



Then, esoknya pergi UiTM Shah Alam pula sbb de career expo (CaiRex). Kami naik bas yg sama dan pemandu yg sama juga. Sebelum pergi cairex, lecturer sume soh prepare resume + salinan2 sijil yg disahkan. Kelam kabut gaklah aku nk sahkan sijil, sampaika ibu terpaksa pos express pd aku. Pastu nk kena minta sijil kat En. Rozmi lagi, macam2lah. Tapi sebenarnya, tak perlu pun sume itu. Aku rasa tak banyak pun yg membantu pergi cairex tu, bosan dan buang masa adalah. Mana taknya, company2 sume utamakan student yg betul2 nk grade bulan 5 ni. Aku??? Hujung taun baru grade. Lagipun kalo nk gi interview, alamatnya malamlah baru kami sampai Melaka, orang ramai sangat. Last2 dok situ menghabiskan masa dgn melayan perasaan ngantuk, penat, tension. Gambar malas aku nk amik sbb bosan punye pasal.

No comments: