Monday, November 22, 2010

Pagi yang indah

Awal gile smpai office arini. Disebabkan aku sampai awal, aku dptlah mengupdate blog kat office. Ala, sebenarnya boleh je nk update blog bile2 masa. Tapi aku kan pekerja cemerlang, ne leh salah guna waktu office. Hahaha.... gile skema. Takdelah, saje2 suka2 smbil minum teh tarik nie. Almaklumlah xde keje nk buatkan.

Dan arini juga ramai yang datang awal ke office. Aku ingat aku org pertama yang sampai dulu almaklumlah staff kat sini sume sangat 'punctual'. Masa dtg tadi, office mmg gelap. Sekali aku masuk aku tgk de 2 orang jejaka sdg nyenyak tido dpn pc msg2. Amboi2.. dh seminggu cuti masih tak cukup tido lagi ke?... Erm.. xpelah, orang baru balik kampung. Baru balik dr Kelantan lah katakan. Dok sibuk cuti beraya seminggu smpai tak ingat dunia. Nie mesti diorang smpai kul 4 pagi nie. Tu yg sampai2 office je terus tido.

No comments: