Thursday, November 18, 2010

"You have been eliminated"

Dah bertahun2 aku tak guna public phone. Tapi arini aku terpaksa gunakan gak sbb ari ini tipon aku tertinggal kat Seremban. Ingatkan tak nak balik tp bile pk2 balik camne aku nk bangun pagi esok maka terpaksalah aku balik gak. Kat umah persinggahan aku tu entah ada orang ke tidak, almaklumlah tgh dalam musim cuti lagi.

Okey, berbalik pada cite public phone tadi. Aku tak tahulah pula zaman skrg nie public phone dah canggih. Dah kena pakai i-talk. Tergamam aku kejap masa kat CM tadi sbb tak tau camne nk gunakan. So, tawakal jelah. Tapi nasib baiklah kat tol Senawang tu ada satu tipon yg old school. Style masuk duit. Kalo tak confirm aku jalan kaki sampai ke Shell. Silap2 sampai umah tak. Entah apa2 lah kan i-talk tu. Kalo nk call kena masukkan pin number. Ala.. konon2 macam topup card tu. Tapi topup card tu pun aku tak tau camne rupenya skrang nie. Almaklumlah, dh lama tinggalkan zaman tu. Huhu....

Balik umah bersemangat gile konon nk tengok TARA secara live. Last2 kecewa sungguh aku. Satu2nya pasukan harapan Malaysia telah tersingkir. Ini sume gara2 salah pilih cabaran detour. Huish........ GERAMNYA AKU!!!.. Tak bersemangat dah nak tengok next week.

Tapi takpelah, dah takde rezeki nk wat camne (padahal dalam hati manyak kiciwa owh....). Mohlah kite layan gambar terbaru Drama King yg dah berusia 1 tahun 1 bulan nie.



Drama King yang suka dengar lagu Maher Zain. Jangan sesiapa pun berani ambil handphone tu daripadanya. No~ No~ No~. Ayat yg selalu disebut.




Susah betul nak tangkap gambar budak nie. Almaklumlah Drama King katakan.




Tengok tu, tak nak pandang kamera pun. Budak sombong.... Nanti balik sini lagi kite pergi class sama2 lagi ye. Tapi janganlah tidur.

2 comments:

msinsiyur said...

firas...firas...
babai..babai...

xhn said...

hahaa comey2 pic Drama King ku. nnt nk curik ~~

wehh xbersemangat nk tgk TARA dh arr :(