Saturday, November 27, 2010

Cara untuk menghilangkan stress

Keje kat opis makin ari makin bertambah. Almaklumlah dh nk dekat ujung tahun jadi macam2 persiapan nak kena buat. Jadi utk menghilangkan rasa stress tu, kami sume pergilah mereleasekan tension dgn berkaraoke. Mak ai! Dahsyat tu. Jangan terkejut kalo aku kata satu opis pergi. Tapi yg Melayu jelah. Actually kat tempat aku nie Melayu tak ramai. Cume de 9 orang je. Yg selebihnya bangsa2 yg lain. Disebabkan xramai tu lah kami sume sgt rapat. Tak kisahlah dari yg pgkat besar atau pgkat kecik.

Mula2 mmg aku tak nak pergi tapi bile memandangkan dh sume orang pergi dan bila kisah Cherating itu diperbangkitkan so aku pun menjoinkanlah diri. Lebih2 lagi bila diorang kata gaji dah masyuk. Lagilah semangat rasanya. Gila awal gaji aku masuk. Cam keje gomen lak. Tau orang kat RBSB mst jelous diorang.

Pergi jalan2 dgn diorang sume mmg best. Diorang sume sgt sporting. De tu siap bawa isteri dan anak2 sekali. Lepas je karaoke terus gi makan kat Kampung Baru. Then, cadang nk tgk movie tp disebabkan esoknye keje maka hajat dihati terpaksalah dilupakan.

[p/s: utk CNY nnti, diorang dah rncang nk gi holiday lagi. aku??? dalam dilema]

No comments: