Monday, January 24, 2011

Time is running out

Bosan! bosan! ngantuk! ngantuk!... Semalam dahlah tido lambat gara2 menyiapkan 'tugasan' dari kakak angah. Hehe.... By da way msinsiyur, I dh settlekan assignment yg u kasi I. Don't forget to read ur email okey. Thank u very much. Then cam biasalah, setiap ari Isnin akan bgun seawal jam 5 pagi. Dalam bas lak tak leh tido. Lepas Sg. Besi baru mata nie terhegeh2 nk tertutup. Bencinye.... Sampai office seperti yg aku jangkakan = KOSONG. Ingatkan hanya kosong je tp nie betul2 punye KOSONG. Pantry, surau, toilet sumenya takde. Erm.. xpaham kan? Never mind, biarlah hanya aku je yg memahaminya. Yang penting aku kena bersiap sedia selalu sbb bila2 masa saja aku akan meninggalkan ET yang gah lagi exclusive ni. Goodbye my sweetheart~

[p/s: dalam kepala tgh pk, apa aku nk masak malam nie??...)

No comments: