Thursday, January 6, 2011

What a good day

Kalau semalam kira hari yg mendung bagi aku tapi hari ini pelangi yg menyinar. Syukur Alhamduillah... kan best kalo ari2 camni. Sekarang kat opis tinggal berdua je. Yang lain on-off tempat baru. Aku???.. Hurm, Mr. A kata tunggu arahan dari Mr. VP. Buat masa ni Mr. VP soh aku dok sini lagi, so tunggu jelah. Okey gak tu. At least leh aku abiskan masa2 terindah aku di sini. Sunyi sepi tanpa gangguan. Huhu....

Awal2 pagi tadi time aku smpai Mr. A dah cakap pasal MAKAN. Actually petang semalam die kata nk belanja KFC tp dh nak dekat balik baru die inform. So kami minta postpone lah soh belanja breakfast. (Agak tak malu sebenarnya kan minta orang postpone belanja. Tapi watpe nk malu dgn Mr A... hihi..)

Then pagi tadi Mr. A bawa aku breakfast kat opis baru. Yang wat aku surprise juz ME, MYSELF ONLY yg dia ajak pergi sama. 2 of us. Staff yg lain die tak pelawa pun. Hurm...... Mula2 tu segan gak aku nak ikut tp bila pk balik, mesti kawan2 aku kata sana pun ada sekali so kira okey la tu. Kdg2 aku rasa aku nie dh jadi macam secretary die lah pula. Ikut mana dia pergi, sediakan apa dia nak, tolong die pack barang, cari document yg dia nak. Masuk meeting catit apa yg dia cakap. Arrange appoitnment untuk dia. Almaklumlah orang xde secretary walaupun jd Manager. Nak tak nak ikut jelah. Apapun, thanks to him coz belanja aku breakfast hari ini.

No comments: