Tuesday, January 11, 2011

Mood mood mood~

Today's mood:-

Suram sebab kat opis nie sunyi je. Sometimes rasa kosong walaupun orang selalu keluar masuk. Tapi tulah, masing2 sibuk buat hal sendiri. On-off pegi sana sini.

Hepi bila dah petang sket. Biasalah mood kdg2 boleh berubah. Tadi sempat tu aku main kejar2 dlm opis dgn sorang sis yg sangat vogue! Tak peduli aku Mr. VP de guests ke, Mr. A tgh dok bz pasal connection ke, yg penting aku kena kejar dia sbb kemain lagi die mengusik aku. Hahaha.. satu opis riuh tadi. Conpius tgk adegan kejar mengejar.

Dalam dilema sbb tak tau mau ikut mana satu. Actually utk CNY nie diorang dh wat perancangan nk gi holiday. Dah lama dah rancang. Tapi tulah, last2 minute ni de je benda yg berlaku membuatkan aku dalam dilema lak. Aku tak suka betullah berada di tengah2 nie..

Excited sbb macam2 berita aku terima arini. Kalo dah excited tu of cozlah berita yg hepi kan. Huhu...

Tension sbb arini je telefon tetibe asyik berdering je. Then, mailbox penuh. Penat nak jawab sume. Tapi xpe sbb arini aku seronok sket compare others day. Hehehe...

No comments: