Thursday, October 14, 2010

Kenangan Terindah

Setelah hampir seminggu berfikir, aku dah dapat jawapannya. Terima kasih pada mereka2 yg banyak memberikan pendapat dan nasihat. Walaupun mereka tak tahu apa sebenarnya yang tersirat tapi pandangan mereka sangat membantu aku dalam membuat keputusan. Really appreciate it. Semoga keputusan yg aku buat adalah tepat dan segala2nya dipermudahkan oleh-Nya.

Esok adalah hari terakhir aku di RBSB. Lepas nie keadaannya dah tak sama lagi. Walaupun mereka kata tak ada apa yang berbeza tapi aku tetap dapat merasainya. Di sini banyak pengalaman yg aku dapat. Yang baik, yang buruk, yang manis, pahit semuanya satu pengalaman yang sangat berharga bagi aku. Tak boleh nak dapat di mana-mana. Paling bermakna bagi aku adalah sifat kekeluargaan dan kasih sayang yg amat mendalam. Sedih rasanya nak meninggalkan RBSB sebelum aku menempuh ke alam pekerjaan yang sebenar.

Dan hari ini adalah time utk ladies. Opps, bukan! Lady.... Lady's date. Hehehe.... Time utk ladies dah lepas aritu. Sangat best dapat berkumpul ramai2. Tapi arini juz berdua je with one girl yg sangat menyenangkan. Even ada guys yg nk join kami pun kami tak benarkan sbb hari ini just two of us only. Untuk hari ini macam2 cerita yg kami kongsikan. Daripada aku tak tahu sampailah aku tahu segala2nya. Banyak rahsia yang tersimpan selama ini menjadi bualan kami. 4 jam kami menghabiskan masa berkongsi cerita di KLCC. Hari ini juga aku belajar banyak perkara daripada dia. Terima kasih untuk hari ini.

Bersediakah aku untuk hari esok?... Entahlah... Esok juga ada farewall utk aku. Siap ada buat doa selamat + bacaan yassin. Terharu sungguh aku atas persediaan yg mereka lakukan. Tapi boleh tak kalau aku tak nak bagi ucapan esok??...

No comments: