Saturday, October 16, 2010

RBSB di hati

Semalam merupakan hari terakhir di RBSB. Bila department aku buat farewell, ramai yg rasa pelik. Rupa2nya selama ni diorang ingat aku ni permanent staff kat situ. Owh tidak... aku hanya trainee sahaja. Makanya, sepanjang 20 minggu aku berada di sana, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada:

Assistant Manager HRA - thanks to AM sbb jadi aku punye supervisor yang sgt baik hati dan begitu sporting sekali. Walaupun kita tak selalu bersama sbb berlainan floor, tapi AM sentiasa mengikuti perkembangan aku dan banyak membantu aku dalam memberikan markah yang terbaik.

HR Coordinator - orang yg paling banyak membantu aku dlm membuat project paper. Juga orang yang paling membantu aku dalam melaksanakan tugasan harian aku.

HR Executive - walaupun sentiasa sibuk tapi terima kasih atas ilmu yg dicurahkan selama ini.

HR Assistant - thanks a lot for everything. Rindu saat2 nk breakfast sama2 di kedai pakcik.

Head of HRA - to my boss, terima kasih kerana banyak memberi nota2 tambahan berkenaan project paper aku.

Manager of HR Group - sangat2 berterima kasih kepada beliau sbb banyak membantu aku, memberi nasihat, kata-kata perangsang serta peluang pekerjaan. Aku sangat menghargainya.

Kepada OSH Officer, walaupun kita jarang berurusan bersama tetapi jasa baik anda akan tetap ku kenang. Tak lupa juga kepada rakan2 Admin yg banyak menolong aku. Thanks a lot juga kepada staff2 di Mechanical department yg selama ni menjadi sebahagian drpd rakan2 aku. Juga kepada rakan2 di QA.

Kalau nk ikutkan mmg ramai yg membantu aku jadi tak dapat aku nk tuliskan sorang2. Apa2 pun terima kasih pada anda semua. Terima kasih juga atas hadiah2 yang diberikan sampai penuh tangan aku nak bawa balik sumenya. Lepas nie mesti sumenya dah jadi lain. Walau bagaimana sekalipun, RBSB tetap akan ku kenang. Insyaallah, panjang umur dan sekiranya tiada aral melintang minggu hadapan kite berjumpa sekali lagi.

No comments: