Friday, October 8, 2010

Kegembiraan dalam kebimbangan

Alhamdulillah... hari ni segala2nya berjalan dengan baik seperti yang aku harapkan. Masa2 aku di sini hanya di isi dengan momen2 yang terindah. Yang banyak memberikan aku kebahagiaan dan kegembiran dan banyak perkara yg aku tak sangka berlaku di saat2 akhir. Hurm... *_*

Dan untuk hari yang baik ini juga aku dapat berita yang baik. Berita yang gembira sepatutnya tapi entahlah...... dari yang tersurat memang ini satu berita gembira tetapi apa yang tersirat hanya aku yang tahu. Susah aku nak terima tapi kalau tak terima, bak kata orang.. tak baik tolak rezeki kan. Dan advisor aku pun nasihatkan utk ambil peluang ini. Bukan senang nk dapat peluang begitu. Tengoklah nanti camne. Apa2 hal aku nk settlekan project paper aku yg dah 90% siap.

No comments: