Wednesday, October 20, 2010

Seminggu di rumah

Dok seminggu di rumah tak rasa apa2 pun sebenarnya. Sebabnya dah 3 ari aku demam. Elok je dah abis keje nie demam pun datang. Mungkin stress sbb nk kena settlekan project paper kot. Iye ke? Ke sebab aku gi Melaka aritu? Atau gi Terminal One? Erm... entahlah. Macam dulu, time aku gi Terminal One je time tu aku demam. Aritu denggi, arini rasanya demam biasa kot.

Tapikan.... dlm aku dok demam2 nie, aku nyer selera makan still tak berubah. Malah, asyik rasa nak makan jer. Even tekak rasa payau semacam pun aku tibai je apa2 makanan. Dan paling penting masih kuat untuk mengupdate blog. Huhu.....

Hopefully cepatlah demam aku nie baik. Jumaat nie nak turun Melaka semula. Mudah2 an penyakit nie taklah berlarutan smpai next week. Susahlah kalo nnti nk kena minta cuti. Dan hari ini ibu pun demam. Erm.. berjangkit dengan aku ke?

No comments: