Thursday, November 5, 2009

Seremban vs Melaka

Rasanya cam dah lama x update blog, almaklumlah skrg nie bz sket dengan exam... tu yang jarang nk online tu. Setakat nie 3 paper dah lepas so de lagi 3 paper. Tak sabar nk abiskan sume paper nie, so tak yah nak kena stay-up sampai pagi lagi. Semester nie skali lagi aku ulang alik Seremban - Melaka utk final cume utk beberapa paper je la sbb gap panjang. Tapi lepas nie aku kena stay kat Melaka smpai 15hb... erm, mesti bosan... study kat rumah sewa dengan rumah sendiri lain rasanya.

Tapi mungkin orang akan kata kalo balik rumah susah nk study. Iye ke??.. Aku tak rasa macam tu. Bagi aku kalo balik rumah rasanye lebih tenang dan fokus. Kite rasa enjoy dan tak tension. Entahlah... mungkin aku suka balik rumah agaknya kot. Tapi actually tu sebenarnya depends pada individu tu sendiri, study kat mane2 pun sama je asalkan kite tau apa yg kita nak.


No comments: