Tuesday, November 17, 2009

Semester yang mencabar

Yahoo!!! Lepas nie boleh ar aku selalu update blog sbbnye aku dah abis final. Tepat jam 12:00 tengahari pada 15 Nov lepas bertempat di G1-1 berakhirlah sudah paper aku yang terakhir. Entahlah..... untuk semester nie aku tak berapa nak mengharap sangat. Sebabnye utk semester nie memang mencabar giler dan soklan pun memang tahap membunuh. Tunggu dan lihat jer la keputusan nanti.

Habis je paper, aku terus balik Seremban. Dah tak sanggup nk tunggu lama2 kat Melaka dah. Huhu... Sem nie mmg dahsyat.. sume orang rasa tension jerk. Erm... utk hilangkan tension, kitorang sempat gak berlibur kat Dataran Pahlawan tu.. sempat gak gi tengok wayang... tengok citer 2012, memang terbaeekk..... pisau cukur, so happening.... then gi makan2, makan kat kenny rogers, sushi king, burger king (thanks to nini belanja makan) ... lepak kat kedai makan tengah malam (yang nie abong belanja).... macam2 lagi lah...

Balik Seremban nie pun bukannye leh rehat sangat. Sabtu nie de majlis akikah & cukur jambul untuk anak buah aku, Firas. So kenalah bersiap sedia dan buat ape2 yang patut. So, kepada sume pembaca2 blog nie, anda dijemput hadir untuk memeriahkan majlis.




No comments: