Thursday, September 22, 2011

Jeritan Batinku

Pe kehalnya aku hari ni. Itulah padahnya bila otak tak berapa nak jalan. Lately nie kebizian memang super duper triple quadrupole dahsyat. Tapi aku tetap mengekalkan tahap kemaintainan aku. Rilex, cool dan curi2 masa nk update blog. Kalau orang len dia suka post kat fb tapi aku suka menzahirkan perasaan dalaman aku dalam blog.

Lepas ni aku rasa nak kiralah dalam satu hari berapa kali Mr VP panggil nama aku. Dahlah tadi kawan aku terkejut sbb takde deringan aku dah terus angkat phone. Tu sume sbb Mr VP lah. Actually tipon aku ni kdg2 pelik sket. De masanya dia kasi gegaran dlu kat aku pastu baru anta deringan kat caller. Sekarang nie hp kena pegang 24jam sbb Mr VP akan call bila2 masa je dia nak. Tu yang payah. Paling payah bila Mr VP sesuka ati rasa dia je nak kasi nombor aku entah kat sape2. Client dialah.. kawan seperniagaanlah. Senang katanya kalau dia takde kat sini diorang tu sume leh call aku direct. Hello!!! even incoming calls je tapi tu personal number okey bukan company yg provide. Tapi tak sampai ati lak nak cakap camtu....

Dulu masa time praktikal kat RBSB ingat lagi, keje mmg banyak giler sampaikan kena bawa balik rumah. Ku fikirkan perkara camtu dah takde dah rupenya ada lagi. Dengan tak pasal2 aku kena sambung keje kat rumah. Ingatkan nak dok opis je, tp bile memikirkan nt susah aku nak balik lupakan jelah. Lagipun Mr VP ada. Tak nak aku dok berdua je kat situ dengan dia. Kang lagi bertambah2 keje aku. Dahlah nak kena submit pagi2. Nak tak nak mmg kena datang awallah besok. Lupa sudah camne nak datang awal. Almaklumlah selama nie mmg aku datang lambat. Sesuka ati aku je kan. Takpelah as long as Mr VP okey aku lagilah ok. Janji kena sampai dulu daripada dia.

Korang nak tau tak.. semalam mmg aku rasa sunyi. Rindu pada kawan2 lama. Aku tak taulah hari ni.... tapi tiba2 pagi tadi salah seorang kawan lama dlm gambar tu muncul kat opis. Terkesima japlah aku tadi. Tak taulah kebetulan ke atau dia baca blog aku ke.. tu tak dapat nak dihuraikan. Allah itu Maha Mendengar kan. But more surprisingly dia akan kembali join RGS.

(p/s: kdg2 terfikir gak.. aku nie kerja utk company mana sebenarnya???)

No comments: