Wednesday, September 7, 2011

cerita aku

Cerita I

Orang yang bernama MANUSIA nie tak boleh nak berfikir ke? Kenapa perlu pentingkan diri sendiri? Tak kasihan ke pada orang2 sekeliling?... Aku bukanlah nak berkira sangat tapi adakalanya aku pun perlukan ruang untuk bernafas. Bila difikir2kan semula betullah kata sesetengah pihak yang MANUSIA tu memang dilahirkan sebegitu. Tindakan segera perlu dilakukan!!!!

Cerita II

Arini dah raya yg ke-9 bagi umat Islam. Aku masih bebas berkejar2an kat RGS nie sbbnya dah 3 minggu Mr VP tak masuk office. Rindu nak dengar die jerit nama aku. Rindu nk 'communicate' dengan dia. Rindu nak curi2 balik awal time die ada. Hahahahaha.... Nak kata dia pergi beraya dah tentulah tak sbb dia bukan sambut raya pun. Tapi cutinya mengalahkan aku. Jeles sungguh ai tau! Seronok tu mmg la seronok sbb aku leh jadi 'mem besar' kat sini.. huhu... tapi banyak benda tak settle nie tau.... fening... fening...

Cerita III

First time cakap dengan CFO company. Agak nerbes di situ. Selama ni mmg berurusan dengan dia. Tapi melalui PA die jelah. Ini ari PA die cuti so nak tak nak aku yg kena masuk bilik die, direct jumpe die, direct cakap dengan die. Sat lagi nk pi jumpe sekali lagi nie. Doa2 kan lah aku berjaya ye...

Cerita IV

Ini malam de pot luck utk raya. Aku dan 3 lagi orang kawan akan mempot luck ayam golek. Thanks to my sis sbb kasi hint utk ke sana. Huhu... Next monday de pot luck kat opis. Kami staff2 di RGS dijemput utk ke open house RP. Almaklumlah RGS nie brp kerat je.. So kami dtg bw badan je.

1 comment:

msinsiyur said...

ooo...patut la...igt nk p mkn sana..;)