Monday, September 19, 2011

Request or Demanding?

Kus semangat!!!! terkejut mak!.. Agak2 kalau hari2 camni leh dapat sakit jantung tak? Daripada ngantuk terus buntang biji mata aku. Telinga lak nak kena alert selalu. Kalau tak mmg confirm melompat aku daripada kerusi nie. Hehehe....

Btw, ini ari Mr A sangat concern pada aku. Adalah sket misunderstanding tadi. Tapi xde kena mengena dengan aku pun. It's between Mr VP and Mr A. But for sure Mr VP akan refer pada aku. When things like that happen, Mr A thoughts I was scolded by Mr VP. Owh.. aku sangat terharu bila Mr A menanyakan tentang keadaan aku. I really appreciate it. But dont worry... xde pun adegan baling2 fail atau maki hamun macam Adyputra dalam cite Suria di Cordoba tu. Tu dah kira melampau dah tu. Apa punya bosslah kan.. Syukurlah aku dapat boss yang boleh bertoleransi dalam sesetengah perkara.


(p/s: Cepatnya aku dapat feedback. Tapi yang mana satu? Do the right things or do the things right?...)

No comments: