Friday, December 11, 2009

Semester 4??.. Goodbye!!

Petang tadi check result. Oh my God dah kuar rupanye!... tu pun dapat tau drp fb. Hm... berguna gak fb nie kan.. Okeylah juz nak komen sket pasal result. Kali nie pointer turun sket but still maintain......... tu yang best. Turun2 pointer pun tapi at least CGPA aku makin naik, okeylah kan. Alhamdulillah... dan yang paling penting aku tak menjangkakan aku dapat result sebaik nie sbb masa final aritu memang susah giler. So aku tak expect apa2. Tapi bile tengok je result tadi, mmg terkejut especially suject Performance. Huish... gila lah... ape pun thanks to Dr. Rozman yang jadi pemeriksanya.

Dr. Rozman - the best lecturer for me. Selalu datang setengah jam lebih awal dari waktu class. So bile die datang awal aku dengan Kyra slalu berborak dengan die. Banyak gaklah yang dia ceritakan kat kitorang, daripada pengalaman dia sampailah ke rahsia besar UiTM Melaka.... huhu....

Assoc. Prof. Abd Halim - Labor Economics, subject yang paling aku takut skali. Sebab apa??.. Sebab lec nie dia akan tanya sapa2 yang dia nak. Dia akan tunggu kita jawab sampai betul. Kalo mood dia baik, dia soh orang len tolong kalo tak jawablah sampai dapat. Tapi bila difikirkan bagus gak dpt lec camni, so kitorang taklah main2 dalam class dan sentiasa bersedia.

Pn. Ridhawati - paling suka subject Pn. Ridha, Recruitment & Selection. Sangat best dia ajar dan senang faham. Tapi Pn. Ridha nie sangatlah serious dalam class, jarang senyum. Kalo time dia marah, memang menakutkan.

En. Azree - lec yang sporting tapi........................ Tapi xpe, En. Azree nie baik walaupun dia ajar Personal Development, tapi dia tak lokek ajar kitorang untuk subject Quality. Dan tak lokek gak belanja kitorang makan aritu. Hehehe.... Dengan En. Azree slalu gak kitorang berborak dan banyak nasihat yang dia bagi sampaikan ada amanat yang perlu aku laksanakan. Tak pe En. Azree, bila tiba masanya saya akan laksanakannya. Don't worry....

Madam Azzura - hmmm..... last sem Miss Azzura this sem Madam Azzura. Madam ke Miss tapi tetap sama cara dan gaya mengajar. Tapi rasanya kali nie lagi dahsyat kot. Kalo next sem dengan madam lagi........ entahlah.....

En. Za'bah - tak tau nk describe camne. Kelakar memang kelakar tahap 18PL punya. Tapi kalo bab2 notes memang dia serious. Semua student dia kena jawab exam ikut notes yang dia bagi sebiji2. Tak boleh guna sumber2 yang lain. Dan masalahnya notes dia bukanlah notes macam lecturer2 yang lain, yang dah bertaip tapi yang tulis tangan punya. Dia tulis kat papan putih sampailah penuh satu papan tu, so kenalah salin. Dahlah tulisan dia xberapa nak faham sangat, memang lenguhlah tangan.

Apapun, dengan adanya sume lecturer2 nie aku dah tamatkan semester 4 dengan jayanya. Thanks to all. So lepas nie kira semester akhirlah pula sebelum aku pergi practical. Hopefully next sem lebih baik dari sem2 yang lepas.... Amin~


No comments: