Tuesday, December 20, 2011

Johor Premium Outlets


Awal2 aritu masa aku bercerita tentang Johor Premium Outlets ramai yg dok bertanya... "tempat ape tu?".. tapi sekarang ni makin ramai lak yg dok sibuk bercerita ttg JPO. Almaklumlah JPO merupakan anak syarikat milik penuh GENP. Banggalah kejap kan. Hehehe...

Bagi aku harga yg ditawarkan taklah murah mana pun tapi bolehlah utk dibeli. Ada certain2 benda yg boleh kite beli dan ada gak harganya yg sama dengan harga di KL. Terpulanglah pada pengguna2 yg bijak pandai kan. Jadi pada sesiapa yg gilakan barang2 seperti Coach, Burberry, Roxy, Espirit, Armani, Canali atau ape2 jelah silakan lah ye.

Dan kalau nk ke sana tu janganlah time2 cuti sekolah camnie. Last week time aku pergi sana mmg sesak. Orang Singapore mmg toksah cakaplah mmg ramai. Sampaikan butik Coach tu kena kawal tau. Nak masuk situ kena beratur dulu. Tak boleh masuk ramai2. So utk trip 7hb nanti aku dh decide tak mau pegi. Even dapat voucher sekalipun tak naklah aku. Apapun aku tetap berbangga menjadi sebahagian daripada JPO.

2 comments:

msinsiyur said...

OMjayyyy..ateh have been there..sungguh tidak patut..u make me jeles oke!!!ii nak gak g..ape la yg ade kat sana tuew ekk sampai seentero ofis org dok cite pasal JPO~~

aIDA sULAIMAN said...

huhu.. of courselah ateh dah pergi. tp taklah gempak mana pun. juz a normal shopping complex. kalau ko pegi mst ko boring. hahahah..