Thursday, December 22, 2011

Ho Ho Ho!!!

Last week lagi dah wat Christmas celebration. Just a small celebration. Buat pun kat opis je. So tempat pun terhad. Duduk je kat mana2 workstation yg ada. Kalau dapat duduk nasiblah.. macam aku...




Ada gak yg makan berdiri



Duduk atas lantai pun ada



Duduk mana2 pun xpe janji perut kenyang hati pun senang :)



Then dapat present daripada Santa Claus. Cuma yg tak bestnya aku dapat patung yg sepatutnya letak kat Christmas tree. Haish... nasib badan!.. Sebab tak tau nk wat ape aku letak jelah patung tu kat opis. Biar die jaga meja aku. Actually takut sebenarnya nk bawa balik. Hikhikhik...


Terima kasih Santa Claus... Merry Christmas!!!!


Okey jom tido! Esok nak kena smpai opis pagi2 sbb nk kena gi UiTM Shah Alam. Nak interview final year student kat sana. Apa aku nak prepare???


1 comment:

tucintiut said...

tomeinyer patung tu...cam guper ko skit....hihihi