Wednesday, February 2, 2011

Protokol di tempat kerja

Sekarang secara rasminya aku telah ke tempat baru. Tapi rasmi tak rasmi gaklah sbb aku tak dok kat tempat yg sepatutnye aku dok skrg. Tempat aku yang sepatutnye ada orang tumpang wat sementara. Secretary Tan Sri dok situ. Almaklumlah opis TSHM masih dlm proses. Nak renovate opis die cantik2 amik masa dalam 2 bulan. So nak tak nak hari2 aku yg mendatang memanglah menghadap TSHM tu.

Sebelum aku datang tempat baru tu, aku dan rakan2 RGS telah diwarning awal2 supaya tak buat bising. Almaklumlah orang2 RGS kan sumenya havoc2 belaka. Sape tak kenal dengan RGS yg selalu wat kecoh tu. So bile orang2 korporat dok kat tmpat kitorang secara tak langsung kami sume kenalah jaga tatasusila. Tak leh wat bising, tak leh datang lewat, jaga PC masing2 daripada nk beronline atau berYM.. heheh...

First day aku dok situ, aku dh dengar TSHM tu menjerit. TSHM tu ada angin satu badan. Janganlah sape2 wat hal dgn die. Sekali die jeling, abislah. Tapi yang bestnye dok sana aku pun merasa high-class kejap. Hehehe.... Macam tadi, personal butler die hidangkan aku secawan espresso. Yang bestnye khas utk aku sorang je tau! Smpai kawan2 yg lain jeles. Hahaha.... Tapi tadi elok je personal butler die kasi aku air, terus TSHM keluar bilik. Dahlah tempat aku depan je bilik die. Apalagi, kelam kabutlah aku sorokkan air tu. Takut die marah sbb aku minum air mahal die. Cawan die.. Huhu....


Espresso for me


Sekali teguk sahaja.. thanks to abg wan


[p/s: janggal rasanya aku nak panggil minah salleh yg hot lagi vogue tu dgn panggilan Puan Sri... hehehe]

No comments: