Monday, February 14, 2011

Food Channel

Sekarang jam menunjukkan 2 pagi. Nape aku masih tak tido2 lagi sedangkan esok aku keje. Nak kena bangun seawal kul 5:30. Tapi gara2 aku tengok AFC tadi, chef tu masak something yg menyebabkan aku teringin nak makan sekali lagi... oh tidak, kali ketiga sebenarnya selepas dah makan nasi kul 11 then telur separuh masak kul 12 lebih dan sekarang ini dia. Tada........




Aku makan 3 kali bukan sebab aku lapar tapi aku tak berselera. Almaklumlah skrang nie tekak tak berapa sedap. Selesema lagi, batuk lagi... Dah 2 ari aku demam. Sumenya gara2 aircond dan cuaca yg tak menentu. Tapi arini dah okey sket. So, xbolehlah nk amik MC esok sbb demam dah kebah. But.. who knows?????.................

4 comments:

Emiko said...

waaahh....cam sedap jer....lame x wat spegeti goreng pedas cam nih...

I AM ME said...

sedap la plk..mkn pepagi gtu..aman je rs kan..hahaha

msinsiyur said...

wow..looks yummy!!i know ur specialty =))

aIDA sULAIMAN said...

Izaidah: mkn pepagi buta mmg rs lain nikmatnye. teramatlah berselera. huhu...
Angah: next time kite buat ye *_*