Tuesday, December 21, 2010

My New Place

For the second time I went to visit a new office. Very large, beautiful even though not as beautiful as current building but I really like it. Tak sabar nk pergi tempat baru. Tapi sampai sekarang aku tak tau bila tarikh yg sebenar aku patut ditukarkan. Macam arini, tiba2 Mr. A kata 2 org my frenz dh kena pergi dulu. Pagi tadi diberitahu, then diorang pack2 barang pastu terus gerak ke sana. Ala, lelaki... barang bukan banyak pun. Dahtu tadi siap pesan kat aku soh bawakan barang die sket nnti. Huhu.... So tadi lepas je balik dari melawat tempat baru terus aku pack sume barang2 aku. Personal belonging memang xde tp yg banyaknye adalah fail2. Pening pale nk susun. Esok dh nak kena anta sume barang2 tu. Yeay, aku suka tempat baru. Cuma satu perkara yg aku musykilkan. Workstation aku.. napalah diletakkan betul2 kat pintu bilik Mr. Vice President tu. Nanti kalo orang nk jumpe Mr. VP mesti diorang ingat aku ni secretary die. Secretary VP tu lak, dok tempat yg tersembunyi. Pasni agak2 nye senang tak aku nk on9. Tapi xpe, Mr. VP tu okay compare pada Mr. A.. hahaha.....

No comments: