Wednesday, January 6, 2010

Issues atau IR?

Pening pale bile pkkan 2 subjct ni. Sama ada nk amik Issues in HR atau Industrial Relations (IR). Kata org kalo nk knwldge amik IR tp sp nk xprience amik issues. Lgpun issues xde final juz wat prsntation dgn organize event.
Actually aku dh pun msuk class issue aritu, hnya ade 9 org je. Bak kata PM Shahariah, kalo 9 org sng sket xpyh nk booking bas bile nk wat lawatan, naik van je lg sng. Hehehe..


Yg peliknye sem lps rmai yg amik issues. Diorg amik IR pn sbb class dh pnuh. Sem ni lain lak jdnye. Mgkn terpngruh dgn Pn. Ridha kot. Pn. Ridha penah kata kalo stdnt HR elok amik IR sbb die ada kaitan. Dan aku ni lak mlas nk amik final. IR byk ttg akta mst byk mau igt. 


So ksmpulannya td jmpe lec mnta pndpt. Bak kata En. Fadhly dua2 de pros n cons. So die pn bglah pndpt. En. Helmy lak kata nk sng amik issues xyah pning sbb zaman die blajar dlu pn die amik issues. En. Azree tu lg la, die mmg suke kalo bab2 wat event ni.
 Dan stlah dtimbg tara dan tnye pndpt rmai phk, maka aku pun tetaplah dgn kptsn aku nk dftr utk sbjct Issues in HR. Hopefully decision yg aku buat ni tepat.

No comments: