Friday, October 2, 2009

Sakit Pinggang Gue.......

Hari nie memang penat giler... Pagi tadi kuar umah awal dengan Kyra konon nk beli tiket balik Seremban tp last2 minute tak jadi lak. Actually Kyra dier de hal kat KL so dier sorang je la balik Seremban. Camne nie... Utk esok punye acara, Kyra serahkan semuanya pada aku. Oh God!... Dahlah malam tu En. Azree akan tanye tentang rehearsal tu dan die nk tau camne flownyer. So dier soh aku fokus esok. Esok pagi dalam kul 11 En. Azree soh aku gi CIMB bank jumpe kawan dier, utk tukar duit raya. Banyaknye keje nk kena buat.....

Nie aku baru je abis set-up sume goodie bag dgn bantuan Ziela n Huda. Sakit pinggang kitorang nie... Naik juling biji mata tengok sume barang2 nie. Daripada buat lubang utk bookmark, then poton reben, Ziela decorate cawan, bungkus gula2, kire barang lagi.. erm... memang penat. Rumah pun dah tunggang langgang dah. Dah xserupa umah lagi... Esok pagi2 de rehearsal then banyak barang kitorang nk bawa ke kampus nie. Tak tau camne. Malam tue, dhlah kene gi kampus lagi utk hantar barang. Hantar barang je xpe, nie kena susun balik utk sponsor dari Karangkraf.


No comments: