Monday, September 7, 2009

Weekend Activity - Part 2

Sekali lagi aku gi Jonker Walk. Tapi kali nie dengan housemate except Abid. Actually kitorang gi tengok wayang. Citer Final Destination 4. Fuh... memang dahsyat giler la citer tu. Mengerikan! Kitorang tgk midnight punyer, kul 12. Tapi dalam kul 9 dah kuar rumah sbb takut tiket habis. Tu pun kitorang dpt tempat duduk no 6 dr depan. Nasib baiklah tak mendongak sangat.


Then, dh beli tiket kitorang tak tau nk ke mana terus je la jalan kaki gi Jonker Walk. Ramainya orang kali nie. Compare last nite malam nie lg ramai. Mungkin malam minggu kot. Macam biasalah aku tak beli ape pun. Huda n Ziela je yg beli barang. Then, dalam kul 11:30 patah balik pegi Dataran Pahlawan.

Balik rumah dalam kul 2 sampailah. Orang lain balik sume terus tido. Kepenatan agaknya kot. Aku terus on9. Tapi kejap je pastu wat assignment PD. Next Friday nk present. Bestlah org len dh abis present. Nasib lah aku dgn Kyra dpt turn no 11 second last. Berjanggutlah tunggu.

Sambil2 wat assignment masak nasi jap. Dalam kul 4:45 kejut Kyra ajak sahur skali. Aku makan leh tahan banyak gaklah. Lauk ayam masak kicap, sup sayur campur dengan sambal belacan. Kyra makan sket je, ngantuk katanya. Then, pas makan terus tido.

Bangun dekat kul 2 gaklah. Hehe... penat punyer pasal. Bangun je terus kemas bilik. Sapu sampah, mop lantai dgn basuh kipas. Pastu Kyra ajak gi bazar. Gi bazar jumpe Aisyah dgn Farah. Aku hari ni buka pose makan nasi rasamas dengan roti pita ayam. Roti tu cam banyak so aku kerat bagi separuh kat Syaza.

No comments: