Friday, July 24, 2009

Demam lagi???

Hari ni g amik darah dlm kul 3:30 ptg. Nasib baik sampai sana tak ramai org yg amik darah sbb mungkin dh petang agknye. So lepas dftar aku trus masuk bilik menunggu. Masuk je dalam tu aku nampak nurse India semalam dgn benggali sorang tu. So, aku terus g kat benggali tu. Takut aku nk soh nurse tu amik darah aku lagi. Kali ni sng je darah aku diambil, tak sakit pun. Then, skali lg masuk bilik saringan. Masuk2 je nurse tu tanya dh bp ari demam. Aku ckap la mule hari Ahad. Pastu tetibe dier marah aku. Dia kata ari ahad demam baru ari ni datang. Erk??? Aku blur kejap. Dier tak tengok ke kad aku tu. So aku cakaplah hari2 aku datang, hari2 aku kena amik darah. Baru dier senyap sket. Pastu dier lmbat die salahkan aku lak. Itulah ragam org yg keje kerajaan kan... Habis je saringan, masuk bilik doc. Hari ini jumpe Dr. Nita. Doc yg comel, cantik dan muda orangnye. Dr. Nita kata demam aku dah okey sket n kalo esok aku masih demam lg aku kena dtang sekali lagi dan kena amik darah lagi. Hopefully, esok aku tak demam lah....

Yang seronoknye time aku tgh wat entry ni, Kyra message aku. Dier kata next week start mid term break. Mid term break?? Setahu aku mid term break disekalikan dgn cuti raya sekali. Biar betul Kyra ni. Kyra kata pg tadi lec sume de meeting dan shah alam dh arahkan semua kampus UiTM seluruh negara ditutup atau dlm bhasa yg lembut sket, cuti sem start next week. Erm, maybe ini sume disebabkan virus influenza A H1N1 yg dah merebak. Lgpun dh 3 kmpus uitm ditutup so dier nk selaraskanlah. Nampak gayanya aku smbung cuti lg la. 2 minggu la aku di seremban.

No comments: