Wednesday, October 5, 2011

silence is much better than words

Actually macam2 aku nak luahkan hari ini. Tapi ada banyak benda yg tak boleh nak reveal. Even ini blog aku, lantak aku nak tulis apa pun tapi still kenal jaga adab dan kesopanan sebagai orang Melayu yang bertamadun.

Aku sepatutnya dah boleh rasa lega tapi aku tetap rasa tak berapa nak best. Sebabnya aku tau esok esok lusa lusa tulat tulat dan hari berikutnya pasti ada yang mengacau aku. Even aku dah prepare awal2 tapi tak mustahil gangguan itu datang. Dia bukan peduli aku kat mana sekalipun. Masalahnya bukan si A sahaja tapi ada si B yang aku rasa selalu menguji tahap kesabaran aku. B yang takde kena mengena langsung dengan aku. B yang kadang2 aku rasa dekat kadang2 aku rasa jauh. B yang suka suki je nak buat apa pun. Owh... rasa nak lari jauh2 jer. Tolong jangan ganggu aku!!!!!

p/s: (Yeah.. esok hari Khamis. Ada apa dengan Khamis??.. jeng.. jeng.. jeng...)

No comments: