Friday, August 26, 2011

menjelang hari raya

Malam tadi kami staff2 di RGS ramai2 pegi shopping di Jalan TAR. Alah... tempat standard orang shopping raya tu. Termasuk aku adalah dalam 9 orang. Ramainye orang toksah cakaplah. Jalanraya lagilah pula. Bila jalan ramai2 nie rasa seronok je. Tak rasa penat pun. Bayangkanlah dari Medan Tuanku tu kitorang jalan kaki smpai ke Masjid Jamek. Pastu patah balik semula ke MT. Jalan punye jalan dapatlah aku sambar sehelai baju. Hehehe.... Tak abis kat situ lagi.. kitorang teruskan perjalanan ke area2 Gombak pulak. Member2 aku kebanyakannya borong macam2. Aku cukuplah sekadar sepasang baju kurung.

Dah alang2 kitorang shopping sakan, pe lagi sebelum balik singgahlah bersahur kejap kat NZ. Pukul 10 kuar rumah pukul 6 baru kitorang balik. Balik umah kemas2 pe yg patut then tido jap. Kul 7.30 aku dah bangun. Bangun dengan penuh semangat. Pegi keje pun ceria je sbb arini kira ari terakhir aku keje. Jalan pun dah tak jem sgt. Smalam mmg jem teruk. Hopefully arini oklah. Tapi takpe... ini ari aku mau pulang awal. Sejam lebih awal... hahahha.. sesuka ati aku je kan. Tu yg syoknye keje baru aku skrg nie. Lagipun Mr VP takde. Bila boss takde leh balik awal.

Kepada semua umat Islam, selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin... hati2 pada mereka yang akan pulang ke kampung masing2.

No comments: