Wednesday, August 24, 2011

another episode of IFTAR

2 ari je lagi nk cuti. Rasa cam lambat je masa berlalu utk minggu nie. Aku kat sini mmg dah takde mood nk wat keje dah. Asyik pk nak balik nak cuti nak rehat nak raya. Tak mau pegi keje dah.. bosan!! Mr VP pun skrg dah jarang masuk opis. Tapi bile die xde kat opis tak bermakna aku leh dok bersenang lenang. Rasanya kalau die xde, aku lagi bz sebenarnya. Nak kena buat tu buat nie.. uruskan tu uruskan ni.. cari benda tu cari benda ni.. Mr VP tugasnya asyik nak menelefon je. Tak kira time weekday weekend pagi petang malam. De sekali tu time nk buke pose pun die leh nak menelefon lagi. Aiyoo... Tapi kalau die de kat opis aku relax sket sbb keje kebanyakannya dia yg buat sendiri. Hahahahah....


Oklah, stop cite pasal keje. Kite cite pasal makan lak ye. Dah nak abis pose nie, mmg aku dah jarang berbuka di rumah. Yelah, kalau kat umah sensorang je kan. Jadinya kebanyakan hari aku berbuka di luar bersama teman2 di RGS. Ex-staff dan staff RGS. De gak berbuka pose bersama cik meow meow, follow my sis berbuka bersama company die dan juga bersama my family. Yang terbaru semalam lah... masak then berbuka beramai2.



















Harini aku nak ke Putrajaya pula.. Nak ikut???

No comments: