Monday, March 5, 2012

Japanese Buffet

last week de department lunch di Restoran Saisaki, Wisma UOA KLCC. restoran yg menghidangkan makanan Jepun mmg menarik minat aku. excited gile nk makan sushi byk2 tanpa mengeluarkan sesen pun.. hikhikhik.... kalau nk tau sekepala harga berapa silalah google sendiri ye...



kwn2 Melayu aku yg lain sume tak makan sushi.. hanya aku sorang je yg makan.. mmg sesuai la dgn nama NAKAYAMA tu kan... huhu.. yelah rugi je kalo gi restoran Jepun tapi tak menikmati makanan Jepun..


e'eh... sesat pegi join group Admin


ha.. nie baru group aku, HR team....


HRAD group

so lepas nie kat mana lak ye kite punye department lunch.. sib baik tak jadi gi Korean Restaurant. yg Korean punye aku dah try time celebrate my frenz birthday. makanannya mmg tak menarik minat aku. Baiklah Japanese food lagi.... apapun syukur dengan rezeki yang diberi. Alhamdulillah~


No comments: